Deklaracja dostępności Związku Komunalnego Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu
Związek Komunalny Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Związku Komunalnego Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu.
Data publikacji strony internetowej: 2016-01-18. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-07-22.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości
- Część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego.
Wyłączenia
- Dokumenty w formie załączników, które pochodzą od podmiotów zewnętrznych i zostały przekazane do publikacji wyłącznie w postaci wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej.
- Informacje niedostępne cyfrowo w całości – opublikowane przed 23.09.2018r.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-23.
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-07-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Łukasz Solecki.
- E-mail: kontrola@zkgkm.pl
- Telefon: +48 32 641 39 14
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Związek Komunalny Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu
- Adres: ul. Kluczewska 2, 32-300 Olkusz
- E-mail: sekretariat@zkgkm.pl
- Telefon: +48 32 641 39 14
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba Związku Komunalnego Gmin „Komunikacja Międzygminna” w Olkuszu znajduje się przy ul. Kluczewskiej 2.
Biuro Związku znajduje się na drugim piętrze budynku usługowo-biurowego. Na parterze znajduje się kasa biletowa z punktem obsługi interesanta. Do jednostki prowadzi główne wejście dostępne z poziomu chodnika z systemem pochylni dostosowanym dla osób niepełnosprawnych.
Budynek posiada własny parking z wydzielonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowanym przed wejściem do budynku. Budynek nie jest wyposażony w windę.
Na terenie budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego oraz nie ma pętli indukcyjnej.